Answear.com jest polskim sklepem internetowym, w ofercie którego można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
Answear w 2022 roku osiągnął 973 mln zł przychodów ze sprzedaży, EBITDA wyniosła w tym czasie rekordowe 61,8 mln zł, z kolei zysk netto uplasował się na poziomie 25,9 mln zł. W minionym roku grupa stawiała mocno na sprzedaż marek premium, udział tego segmentu wyniósł 57%. Efektem tego był wzrost marży oraz średniego koszyka kupujących.
Pozytywnie wyglądały również wyniki rynków zagranicznych, w tym nowootwarte w Grecji, Chorwacji i Słowenii, odpowiadały za 26% wzrost sprzedaży całej marki Answear. W I kwartale br. według wstępnych danych Answear wypracował 271 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Answear przejmuje ZCP (Zorganizowana Część Przedsiębiorstwa) Fashion Trends Group, w skład którego wchodzą m.in. witryny internetowe Sneakerstudio oraz PRM, a także dwa butiki stacjonarne w Krakowie i Warszawie, kontrakty z markami oraz zespoły odpowiedzialne za sprzedaż i marketing. Płatność odbędzie się w całości akcjami spółki, które zgodnie z warunkami umowy mają być wyemitowane w liczbie do 650 000 akcji do obecnych właścicieli ZCP oraz do 250 000 akcji w formie programu motywacyjnego.
W środę, 24 maja 2023 roku o godz. 11:00 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za I kwartał 2023 roku oraz dalsze plany rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w środę, 24 maja 2023 roku o godz. 11:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar