Ignibit prowadzi działalność na rynku VR/AR od 2017 roku. Spółka wyróżnia się w segmencie VR poprzez prowadzenie działalności w dwóch obszarach: produkcji gier oraz realizacji kontraktów komercyjnych. Ignibit zrealizował już projekty dla takich firm jak Volkswagen, Saab, Mitsubishi czy Cadillac.
Aktualna strategia Ignibit związana jest z kontraktami komercyjnymi i zakłada koncentrowanie się na dużych projektach, które dają możliwość rozwoju warsztatu technologiczno-wdrożeniowego oraz potencjalnie są w stanie istotnie podnieść wartość referencji spółki. Aktualnie firma jest w trakcie podpisywania umowy z jedną z wyższych uczelni, która dotyczy projektu związanego z dostarczeniem sześciu modułów VR dla potrzeb kształcenia. Są to m.in. wirtualna scena zbrodni, sala sądowa czy wirtualny triaż. To kontrakt o wartości blisko 3 mln PLN z terminem realizacji w 2021 roku.
W 2020 roku spółka dołączyła do grupy PlayWaya. W tym samym roku wydała swój pierwszy autorski tytuł na gogle VR: Zero Killed. Ignibit będzie również portować znane gry PlayWaya na urządzenia wirtualnej rzeczywistości. W przygotowaniu jest port tytułu Agony oraz Bum Simulator.
Ignibit przygotowuje się do rozpoczęcia kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. W dwóch transzach spółka chce pozyskać od inwestorów, na rozwój firmy, 1,5 mln zł. II transza rozpoczyna się 30 marca. O szczegółach emisji, planowanym debiucie na NewConnect oraz rozwoju na rynku gier VR będzie można porozmawiać z zarządem spółki, Tomaszem Gąsienicą-Szostakiem oraz Rafałem Krawczyńskim. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 23 marca 2021 r. o godz. 10:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 23 marca 2021 r. o godz. 10:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie