Grupa Kapitałowa Kino Polska TV to jedna z największych grup medialnych na polskim rynku. Kanały telewizyjne Grupy w 2020 roku osiągnęły łącznie 2,30% udziału w rynku oglądalności widowni komercyjnej.
Grupę Kino Polska TV cechuje zdywersyfikowana struktura przychodów, w której ok. 67% stanowią przychody z emisji, a ok. 30% z reklamy. Pozwoliło to Grupie obronić się przed negatywnym wpływem COVID-19, pomimo zawirowań na polskim rynku reklamy telewizyjnej. Według szacunkowych danych finansowych za 2020 rok, przychody spółki w ubiegłym roku wzrosły o 5,1% r/r – do 211,8 mln zł, zaś zysk netto wzrósł o 41,6% r/r – do 26,3 mln zł.
W lutym br. Grupa Kino Polska TV uruchomiła serwis streamingowy Filmbox+, który oferuje dostęp zarówno do bogatej biblioteki treści VOD, jak i do kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy, emitowanych na żywo przez 24 godziny na dobę.
Z kolei z początkiem kwietnia br. Grupa uruchamia kanał DIZI z tureckimi serialami. DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał będzie emitował zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały. Na początku kanał trafi do ofert sieci Vectra i Multimedia Polska, ale docelowo będzie go można oglądać również u innych operatorów.
Już 25 marca Grupa Kino Polska TV przedstawi wyniki finansowe za 2020 rok. O wynikach oraz o planach rozwoju firmy będzie można porozmawiać z Bogusławem Kisielewski, prezesem zarządu Kino Polska TV SA.Spotkanie odbędzie się w piątek, 26 marca 2021 r. o godz. 13:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w piątek, 26 marca 2021 r. o godz. 13:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- Grupa Kino Polska TV podaje wyniki za 2020 rok
- Grupa Kino Polska TV wprowadza do Polski kanał DIZI z tureckimi serialami
- Wstępne wyniki Grupy Kino Polska TV za 2020 r.
- Styczeń 2021 rekordowy dla Grupy Kino Polska TV
- „Koncentrujemy się na wzroście na rynku reklamy i zwiększeniu obecności na rynkach międzynarodowych” - relacja z czatu z prezesem zarządu Kino Polska TV