Giełda Papierów Wartościowych podjęła uchwałę o wprowadzeniu do obrotu akcji Gamivo. Spółka w ciągu najbliższych tygodni zadebiutuje na NewConnect.
Gamivo jest platformą transakcyjną dla gier oraz towarów cyfrowych. Łączy sprzedawców z graczami z całego świata. Spółka skupia się na rozwoju platformy i zamierza poszerzyć ofertę o produkty fizyczne, w tym akcesoria gamingowe i odzież e-sportową.
„Gamivo działa na rynku od 2017 roku. Team założycielski obejmował managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, a spółka została założona przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Warto podkreślić, że Gamivo od samego początku jest spółką dochodową, a w ubiegłym roku wygenerowaliśmy ponad 160 mln zł obrotu. Rośniemy z miesiąca na miesiąc – mówi w wywiadzie dla Strefy Inwestorów Mateusz Śmieżewski prezes i założyciel Gamivo.
Spółka kieruje ofertę przede wszystkim do graczy z USA i Europy Zachodniej. Platforma obsłużyła już ponad 2 mln klientów sprzedając im ponad 5 mln gier. Ofertę platformy buduje ponad 1 tys. sprzedawców oferując ponad 50 tys. produktów. W ubiegłym roku obrót na platformie przekroczył 160 mln zł.
„Gamivo to miejsce dla gracza, w którym znajdzie nie tylko swoje ulubione tytuły, ale również sprzęt czy dodatki do rozwijania swojego hobby. Staramy się mieć jak najszerszy asortyment. Aktualnie jest to około 50 tys. produktów. Wyróżniamy się również atrakcyjnymi cenami. Robimy wiele, aby klienci otrzymywali jak najlepsze oferty. Przygotowujemy też programy afiliacyjne oraz program subskrypcji, dzięki czemu otrzymują oni dodatkowe zniżki. Sprzedawców przyciągamy przede wszystkim prowizjami, ale również blisko z nimi współpracujemy przy budowaniu platformy” - dodaje Mateusz Śmieżewski.
Zobacz także: „Gamivo od samego początku jest spółką dochodową, a w ubiegłym roku wygenerowaliśmy ponad 160 mln zł obrotu” – Mateusz Śmieżewski i Tomasz Lewandowski
Debiut na NewConnect możliwy w kwietniu
Dopuszczenie do obrotu akcji Gamivo to jeden z ostatnich kroków przed debiutem na NewConnect.
„Jesteśmy już tylko o krok od dołączenia do grona spółek publicznie notowanych. Pozostaje czekać na informację o wyznaczeniu pierwszego dnia notowań, który rozpocznie nowy etap w historii Gamivo. W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się wypracować mocną pozycję rynkową i szybkie tempo wzrostu: w ubiegłym roku platforma zanotowała ponad 160 mln zł obrotów, podwajając wyniki z roku 2019. Stale pracujemy nad jej rozwojem. Spółka praktycznie od momentu powstania jest dochodowa. Teraz będziemy pracować m.in. nad wzmacnianiem rozpoznawalności marki i dotarciem z ofertą do nowych partnerów biznesowych” – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu Gamivo.
Przed debiutem Gamivo nie zamierza przeprowadzać oferty akcji. Teraz należy oczekiwać kolejnej uchwały GPW w sprawie wyznaczenia pierwszego dnia notowań. Możemy spodziewać się tego w ciągu 1-2 tygodni. Gamivo może więc zadebiutować na rynku NewConnect w połowie kwietnia.