Udany lipiec Coccodrillo, dobre wyniki sklepów sezonowych i e-commerce | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
04 sie 2017, 10:25

Udany lipiec Coccodrillo, dobre wyniki sklepów sezonowych i e-commerce

W lipcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 13,49 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż przed rokiem. Tak jak w poprzednim roku marka Coccodrillo jest obecna w najbardziej atrakcyjnych wakacyjnych lokalizacjach, dzięki sklepom sezonowym. Tymczasem wzrost sprzedaży w polskim kanale e-commerce wyniósł w lipcu aż 158 proc.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w lipcu, również z tych notowanych przez nasze letnie salony. Ostatecznie ocenimy ten projekt po wakacjach i wtedy zdecydujemy, czy powtórzymy go po raz kolejny za rok”

powiedział prezes CDRL S.A. Marek Dworczak.

W tym roku Grupa CDRL otworzyła 17 letnich salonów nad Bałtykiem: w Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Salony otwarto też w Mikołajkach, a także wielkopolskim Skorzęcinie i miejscowości Okuninka w województwie lubelskim.

Przed rokiem było to 15 placówek, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.

W okresie styczeń – lipiec przychody sklepów polskiej sieci Coccodrillo wyniosły 78,85 mln zł i były o 4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły w ciągu siedmiu miesięcy roku o 28 proc. do 7,80 mln zł.

Spółka 11 sierpnia opublikuje raport z wynikami finansowymi za I połowę roku.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

O SPÓŁCE:

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Źródło: Spółka, #CDL


 


 

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost