Grupa Boombit szacuje, że w czerwcu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 6 proc. do 17,4 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,5 mln zł, co oznacza wzrost o 34 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 17,1 mln.
Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 8,0 mln zł (-14,7 proc.), a koszty prowizji platform wzrosły do 2,0 mln zł (+31,2 proc.).
“Po kilku słabszych miesiącach, w czerwcu w końcu istotnie poprawiliśmy wyniki w grach mobilnych i wypracowaliśmy prawie 7,5 mln zł przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform, co stanowi wzrost o 34 proc. w stosunku do maja. Na ten wzrost wpływ miała wydana w połowie miesiąca, długo oczekiwana aktualizacja do Hunt Royale, czyli Dark Forest. Nasz najlepiej zarabiający tytuł zanotował prawie 4,5 mln zł przychodów, czyli aż 56 proc. więcej niż w poprzednim miesiącu" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Boombit Marcin Olejarz.
Dodał, że dobre wyniki osiągnęły również dwie inne gry Mid-core, czyli Darts Club, który pod koniec czerwca otrzymał aktualizację oraz wydana w maju gra Dawn of Ages.
"Pracujemy nad uzupełnieniem portfolio o nowe zapowiadane wcześniej gry. Najbardziej wyczekiwaną przez nas premierą jest Clash of Destiny, czyli najnowsza produkcja twórców Hunt Royale, której wydanie planowane jest jeszcze w wakacje" - powiedział Marcin Olejarz.
W czerwcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,4 mln zł przychodów), Darts Club (1,7 mln zł), oraz Dawn of Ages (1,6 mln zł).
(PAP Biznes), #BBTpel/ gor/